Bu Blogda Ara

10 Şubat 2011 Perşembe

ADIM ADIM SETLERİMİZ

Arkadaşım Cansel' in tavsiyesiyle www.adimadim.com adresine üye oldum. Her ay setler elimize gelecek ve minnoşlarımla gelişimi destekleyen aktiveteleri yapacağız. İlk setimiz 9. ay geldi bile. Kutunun içinden  ana kitapçık, bir büyük kalem ve vakvaklayan büyük bir oyuncak ördek çıktı. Henüz içeriğini çok fazla inceleyemesem de kısaca göz atabildim. İlk sayfalarda o aya ait zihinsel , dil, motor ve duygusal gelişimle ilgili bilgiler , ilerleyen sayfalarda da bu gelişimleri destekleyici aktiviteler var. Çizimler, illütürasyonlar gayet güzel. Mesela, bir bebek suratı var üzerine kapanmış iki el var, elleri kaldırıyorsunuz ve ce-ee oynuyorsunuz. 
İnternet sitesinde setlerle ilgili verilen bilgi şöyle :
İlk bakışta bir kitap dizisi gibi görünse de Adım Adım, bundan daha öte bir medyadır.
Adım Adım geleneksel eğitim-öğretim araçlarının yanı sıra teknoloji tabanlı uygulamaların da kullanıldığı modern bir eğitim setidir.
Çocukların kitaplara bakabilme becerisi, 9. aydan itibaren gelişir. Adım Adım, kolaylıkla özdeşlik kurabilecekleri görsel karakterlerle, çocukların ilgi odağı olur. Öte yandan, özgün olarak kurgulanmış oyunlar, hem çocukların oyun içinde gelişimini sağlar hem de anne babaların çocuklarıyla geçirdiği zamanın kalitesini artırır. Her ay adresinize gönderilecek Adım Adım setlerinin içinde:
  • Bebeğinizin aylık gelişimine uygun olarak hazırlanmış interaktif bir Adım Adım kitabı vardır.  Adım Adım kitapları, bebeğinizin/çocuğunuzun zihinsel, sosyal, motor ve duygusal gelişimini destekleyici etkinlikler ile ev ortamında nelerin daha iyi yapılabileceğini anlatan öneriler sunar.
  • Etkinlikler için gereken donanım, o ayki gönderinin içinde yer alır.
  • Yanı sıra, Türkiye’de eksikliği çekilen çocuk müzikleri/şarkıları, Adım Adım setinin bir parçası olarak her ay bebeğinizin/çocuğunuzun ruhunu şenlendirir.
  • Tüm bunlara ek olarak abonelere, sürpriz hediyeler, çocuk gelişimiyle ilgili bilgiler ve bebeğinize okuyabileceğiniz kitaplar da Adım Adım setiyle birlikte sizlere ulaşacaktır.
Setin içinden ayrıca bir hediye kitap çıktı. Kitabın adı Teşekkür Ederim Siz Nasılsınız. Yazarı Penny Palmano. 




Kitabın tanıtım yazısı :
İşte size Mikado'dan bir bestseller daha.
Günümüz çocukları artık tüm donanımlara sahip olarak büyüdüklerinden bizlerden daha farklı yetişiyor ve davranıyorlar. Büyüdüklerinde birer birey sayılabilmeleri için yine de bazı saygı kuralları, davranış şekilleri ve ilişkileri öğrenmeleri lazım. Sosyal zekalarını geliştirmeleri lazım.

Bu kitap, çocuklarınız büyürken onlara saygı göstermeyi ve görgü kurallarını öğretmeyi son derece keyfli ve zevkli bir şekilde anlatıyor. Bu kitaptaki bilgiler uygulandığında çocuklarınız görgü kurallarını öğrenebilecek, sosyal zekâlarını ilerletebilecek ve dolayısı ile okulda ve ileride iş hayatlarında bile daha başarılı olabileceklerdir.

Hayatın zorlukları ve karmaşık durumları karşısında nasıl davranacaklarını siz öğretin. Restaurantlarda, sokakta, dükkanlarda siz alışveriş yaparken gibi halka açık mekanlarda; arkadaşları ile ilişkilerinde nasıl davranmaları gerekli?
Aile yemekleri neden gerekli? Yemekte nasıl davranılır, yemekte onları konuşmaya teşvik edin. Bazı durumlarla karşılaştıklarında doğru ve yanlışı ancak siz ayırt edebilirsiniz. Daha nice tavsiyeler kitapta yer almakta..
Sosyal olgu aileden geçer ve sizler bunları en doğru verebilecek kişilersiniz.


2 yorum:

  1. Merhaba Nihan Hanım,
    Sizin blogunuzu sessizden takip edenlerdenim,ikizlerime hamile olduğumu öğrendiğimden beri:)

    Şimdide sizin sayenizde bu set ile tanıştım ,nasıl yararlı oldu mu sizin için,
    bu seti kullandıktan sonra görüşleriniz nelerdir.

    Teşekkürler,

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Aslında set gerçekten çok güzel ama açıkçası ben yaptırmaya pek fırsat bulamıyorum. Ben kesinlikle yaptırırım diyorsanız alabilirsiniz. Yaptıramamama rağmen, bu arada miniyup diye başka bir set daha duydum ben onu araştırıyorum şu aralar. 2 yaştan itibaren ama sanırım bu. adım adım 9 aydan itibaren. Sizinkiler ne kadarlık şu anda bilmiyorum ama olmazsa ilk bir yıl abone olun, sonraki sene duruma göre miniyupu araştırırsınız.
    Kuzularınızı öperim.

    YanıtlaSil