Bu Blogda Ara

15 Kasım 2011 Salı

LEİLEO ZEYNEP'LE RÖPORTAJIM :)))

 
Leileo yani Zeynep' in bloğunu biliyor musunuz bilmiyorum. Zeynep, anne olmadan anne sütüne gönül vermiş, hamileler ve emziren anneler için nasıl daha kullanışlı, şık ve rahat ürünler yapabilirim sorusuna cevap arayıp bulan, bebişlerimiz için de  %100 organik kıyafet seçeneğini önümüze seren LEILEO BUTİK'in annesi.
Göğüs hizasına denk gelen 23'er cm'lik açılabilir gizli bölmeleriyle emzirme kıyafetlerinin tasarımları o kadar çok hoşuma gitti ki emziremediğim halde, almamak için kendimi zor tuttum. Hatta üçüncü için alıp kenara koysam mı diye bile düşündüm :)

Tasarımları ile kendinden sıkça söz ettiren Zeynep, yaptığı başka bir işle de alkışları haketti. Benim çok sevdiğim bir söz var bilenlen bilir : 'Damdan düşenin halinden damdan düşen anlar '
Emziren annelerle röportajlar yaparak onların deneyimlerinden herkesin yararlanmasını, damdan düşenin halinden damdan düşenin anlamasını sağlıyor  Leileo Zeynep.
Bugünün konuğu da benim. Adres aşağıda :
Tıklayın ve okuyun

3 yorum:

  1. Ağladım okurken... Ağzına sağlık, ne güzel anlatmışsın. Allah üçüncüyü, hayırlısıyla, şakur şukur taşan sütlerle emzirdiğin günleri göstersin size.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir yazı. ürünler de bi harika :) çok teşekkürler.

    YanıtlaSil