Bu Blogda Ara

14 Şubat 2012 Salı

GELİN GAMZE'YE BİR HEDİYE VERELİM



Mutlaka, biliyorsunuz ama belki duymayan kalmışsa bir şekilde haberdar olmalı diyerek ben de paylaşmalıyım diye düşündüm. http://yagizlahayat.wordpress.com/2012/02/11/umut/ sayesinde haberim oldu benim de. Gamze' nin bloğuna girdim ve okudum. Okudukça içim dondu kaldı sanki, gözyaşlarıma ise engel olamadım. Anne olduğum için onu anladım, anne olduğum için ona ve yavrusuna ağladım. Birşeyler yapmalıyım, bir şeyler yapmalıyız diyerek elimden geldiğince duyurmaya çalıştım orada burada. 1-2 gün içinde yürekli annelerin nasıl bir güç oluşturduğunu gördüm. Gamze için atılan her adımı okuduğumda daha da duygulandım, yüreklendim.   
Evet, İzmir’de oturan ve lösemi hastalığına yakalanan Gamze Akbaş'a, 3 yaşındaki oğlu Atakan’la daha uzun bir ömür yaşayabilmesi için acil ilik nakli yapılması, bunun için de 40 binde bir bulunan ilik donörü bulunması gerekiyor. 
Dilerim onun için uğraşan bütün bu güzel insanların ışığı ve gücü, yanaklarındaki o güzel gamzelere çiçekler açtırsın, Gamze Atakan'ına, Atakan annesine hiç ayrılmamak üzere kavuşsun.
Elif Şafak ne güzel yazmış tam da bugünün anlamına yakırışır bir şekilde :
Bugün 14 Şubat. Gelin Gamze'ye bir hediye verelim bir tüp kan olsun demiş. Canı yürekten katılıyorum. Haydi kan vermeye... 
Gamze için verilen uğraşlar aynı zamanda yüzlerce lösemi hastası için de kocaman bir umut unutmayın. 

Ankara’dan ilik donörü olmak isteyenler: Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi, İbni Sina Hastanesi, Akrabalık Dışı Kemik İliği ve Kordon Kanı Bankası Tel:(312) 508 24 44.
İbn-i Sina ana bina, kafeterya yanından giriyorsunuz, hemen karşıda dahiliye bölümünde 13 numaralı kapı. Orada sizi Yeşim hanım karşılıyor.Yeşim hanım sizden bir form doldurmanızı istiyor, iki adet tüp veriyor ve yan tarafta kan vererek bu kanları yine Yeşim hanıma bırakıyorsunuz. Bu kadar basit bir işlem. 
İstanbul’dan ilik donörü olmak isteyenler: Çapa Tıp Fakültesi İlik ve Doku Nakli Merkezi
Üç büyük şehrin dışındaki illerden ilik donörü olmak isteyenler için ayrıntılı bilgi: 
http://www.kokhucrebagisla.com/Kay%C4%B1tsonras%C4%B1yap%C4%B1lacaklar.aspx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder