Bu Blogda Ara

14 Şubat 2012 Salı

SİBEL HANIM'A TEKRAR TEŞEKKÜRLER

Yeni gördüm :)
Bloğunda bizden bahseden kendisi de bir ikiz annesi olan Sibel Hanım' a muhteşem pastası için bir kez daha ve canı yürekten  teşekkürler.
Bakın Sibel Hanım neler yazmış :
http://sibelintarifdefteri.blogspot.com/2012/01/ugurbocekli-pasta-4-ve-kurabiyeleri.html


           Uğurböcekleri pastalarının dördüncüsü Nihan Hanım'ın dünya tatlısı ikizleri Alper ve Yiğit'e ait...Nihan Hanım daha önce hazırladığım ilk uğurböcekli pastayı çok beğenmiş ve pastalarının aynı şekilde olmasını arzu etmişti, zira partilerinin konsepti uğurböceği idi, davetiyeleri, hatıra magnetleri de uğurböcekli hazırlanmış...
       Aslında bu konsepti belirleme sebebinin benim tasrımım olduğunu ikizleri için açtığı blogunda bakın nasıl anlatmış: "Gerek görünümü, gerek lezzeti harikaydı. Misafirlerimiz bayıldılar. İkişer tabak yiyenler oldu. Görüntüsüne internette gördüğüm ilk dakikada vurulmuştum ve doğum günü konseptimi uğur böceği yapmama sebep olan birbirine bakan bu şirin iki uğur böceğidir zaten :)) Tadı nasıl olur diye endişelerim vardı ama inanılmaz lezzetliydi. Kendisi de bir ikiz annesi olan Sibel Hanım' ın bir kez daha ellerine sağlık.Ayrıntılara bakar mısınız? Ne kadar özenilmiş. Mumlukların bile uğur böceği şeklinde oluşuna bayıldım."
Bu güzel sözleri blogunda okuduğumda oldukça duygulandım doğrusu...


      Nihan Hanım için bir de uğurböcekli kurabiyeler hazırlamıştım, aslında tabakta süsleme olarak kullanması için birkaç tane de yaprak yapmıştım ama onları fotoğraflamamışım. İkizlerin doğumundan itibaren gelişmeleri, bebeklere dair bilgiler ve doğumgününün ayrıntılarını dilerseniz Nihan Hanım'ın blogundan öğrenebilirsiniz.

     Alper ve Yiğit'e ömür boyu mutluluklar dilerim...

Biz de ellerinize sağlık diyor ve bundan sonraki doğumgünlerimizde tekrar görüşmek istediğimizi dile getiriyoruz. 

2 yorum: