Bu Blogda Ara

17 Ekim 2010 Pazar

EN ÇOK KULLANDIKLARIM

AMEDA LACTALİNE POMPA
Doğum yaptığımdan beri herhalde en çok kullandığım ürünlerden biridir. 5 aydır her gün 3 saatte bir kullanmaktan makinanın anası ağladı.İlk başta arkadaşlardan aldığım tekli medela marka cihazları kullanmıştım. Ama özellikle ikiz bebekleriniz varsa vakit nakittir kuralını uygulamanız gerektiği için bu cihazı almaya karar verdim. Tekli cihaz yarım saatinizi alırken bu cihazla 15 dakikada işimi bitiriyorum. Ayrıca medeladan daha sessiz. Özellikle gecenin bi yarısı bu sesi sürekli duymaya tahammül edemiyorsunuz. İki eleştirim var. Biri,  kaplardaki ölçü çizgileri sterilizasyon cihazına girmekten tamamiyle silindi. İkincisi, göğüs uçları 5 aylık kullanımdan sonra feci tahriş oldu. Üretici firma bunlara bir çözüm bulabilir mi bilmiyorum.


   LANSİNOH SÜT SAKLAMA POŞETİ
Lansinoh Steril Süt Saklama Poşeti/Torbası, 25 adetEEE sağdığım sütlerin bir yerde muhafaza edilmesi gerekiyor di mi? Bu markadan çok memnun kaldım.Kilit kısımları çok güzel kapanıyor. Üzerindeki tarih saat bölümüne sağdığınız zamanı yazıyorsunuz, kullanırken tarihlere göre buzdolabından çıkarıyorsunuz. En ucuz http://www.bebeshop.com.tr'/ da bilgilerinize. Bir kere spectra marka aldım ama memnun kalmadım. Kilitleri güzel kapanmıyor. Üzerine yazı yazılması zor oluyor.




 LANSİNOH TEK KULLANIMLIK GÖĞÜS PED - LANOLİN GÖĞÜS UCU KREMİ - BEPANTHEN MERHEM
Özellikle iki ayrı yapışkanının olması çamaşıra tam yapışmasını ve kaymamasını sağlıyor. İnceliği çamaşırdan görünmesini engelliyor ve inceliğine rağmen gayet emici.
Kremi doğumdan önce sürmeye başlamanız öneriliyor. Ben oldukça erken doğum yaptığım için sürmeye fırsat bulamadım. Ama doğumdan hemen sonra başladım sürmeye. Yine de yara olmasına engel olamadım. ( Bunda sağma makinasının da payı büyük )Krem yara olduktan sonra işe yaramıyor. Yara olduktan sonra bir numaralı kurtarıcı BEPANTHEN MERHEM. Gerçekten mucizevi bir krem.

Lansinoh Lanolin Göğüs Ucu Kremi, 10grLansinoh Ekonomik Göğüs Pedi 24 adet - Hediyeli
AVENT GÖĞÜS KALKANI
Göğüs uçları yara olunca bu kalkanlar çok işe yarıyor. Yaranın çamaşıra temas edip daha kötüleşmesini önlüyor. Kreminizi sürüp kalkanı takınca yara daha çabuk iyileşiyor. Ayrıca akan sütler içinde birikiyor ve kullanabiliyorsunuz, ziyan olmuyor. Bir kaç eleştirim var ama. Biriken sütler eğilip kalkarken, yatarken hava almayı sağlayan deliklerden akıyor. Oğluşları kucağıma almak için eğilirken yüzlerine kaç kere süt akıttım veya yataktan sırılsıklam kalktım. Şeklinden dolayı kıyafetinizden belli oluyor ve garip görünüyor. Bu arada üzerinde 45 dakikadan fazla takmayın yazıyormuş. Kimse uyarmadı da beni. Günlerce 24 saat taktıktan sonra tesadüfen bir yerlerde okudum da ondan sonra sadece yara olunca kısa aralıklarla taktım. Uzun süreli takmanın ne zararı var derseniz bende çok sancı oldu ben ona yordum. Çünkü göğüse baskı yaptığını düşünüyorum.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder