Bu Blogda Ara

24 Ekim 2010 Pazar

Annelerin hasta olmaya hakkı yok

Bugün daha doğrusu şu anda saat gece yarısını geçtiğine göre dün oğluşlarım 5 aylık oldular. Ve ben ne yazık ki oğluşlarımın 5. ayını nezle olarak karşıladım. Feci vaziyetteyim. İlaç kullanamıyorum. Bitkinim ama yatıp uyuyamam çünkü bana ihtiyacı olan iki meleğim var. Evde maskeyle dolaşıyorum.Çocuklara bulaştıracağım diye ödüm kopuyor. Onlardan uzak durmaya çalışıyorum ama ne kadar uzak kalabilirim ki? Anneyim neticede. Bir taraftan da onları doyasıya öpüp koklayamadığım için çok üzülüyorum. Emzirme konusunda tereddüt ettim sütten geçer mi diye. Ama öğrendiğime göre geçmiyormuş. Daha doğrusu grip olunca vücudumuz griple savaşacak antikorları üretmeye başlıyormuş ve bu antikorlar da sütle çocuğa geçince çocuğu korumuş oluyormuş. İşte anne sütünün bir mucizevi yanı daha. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder