Bu Blogda Ara

20 Ekim 2010 Çarşamba

EN ÇOK KULLANDIKLARIM 2

WEEWELL BUHARLI STERİLİZATÖRWEEWELL STERİLİZATÖR
Bu kadar çok biberon ve bu kadar uzun süre sağma makinası kullanınca kaynatarak steril etme olayı kabusa dönüyor. Bu cihaz çok pratik. Tabiki eleştirimi de yapacağım. Özellikleri :
  • Mikro-bilgisayar kontrollü çalışma: Otomatik kapanma özelliğiyle 3 dakika içinde hızlı ve sağlıklı sterilizasyon işlemi. (  Bu 3 dakika olayı hikaye. Kesinlikle daha uzun sürüyor.)

  • Ergonomik tasarım: Üstün verimli ve kompakt gövdesiyle evde her yere sığar ve yolculuk sırasında kolaylıkla taşınır. 6 şişelik kapasitesi ve ergonomik kulplarıyla diğer büyük boy rakiplerinin arasından performans ve pratiklik yönünden öne çıkar.

  • Güvenli ve emniyetli: Paslanmaz çelik ısıtma tablası. ( Zamanla kararıyor, kireç tutar gibi oluyor ki ben hep içme suyu kullandım. Ben de çareyi içinde limon tuzu kaynatmakta buldum. Sonra da bulaşık teliyle telledim anca geçti. Biberonların konulduğu aparatda yeşilleniyor ve çok girintili çıkıntılı olduğundan temizliği zor oluyor.) 


  • Multi fonksiyonel: Her boy biberon, göğüs pompası, emzik ve diğer aksesuarlar için uygun. ( Nukun büyük boy biberonları dik olarak sığmıyor. Yanlamasına koyuyorum.) 

  • Geri-kirlenmesiz: İçerideki kirli suyun birden fazla kez buharlaşmasını önleyen özel bölme.?  No Re-Pollution Teknolojisi.

  • Steril tutucu: Kapak açılmadığı sürece içindekileri 3 saat boyunca steril tutar.
     


  • CHİCCO BİBERON EMZİK TEMİZLEME FIRÇASI
    Sap kısmındaki haznenin içinde bir de küçük boy fırça var. Biberonların emziklerinde ve sterilizasyon aletinin aparatının temizliğinde çok işe yarıyor.
    BEKO BKK-205 BİBERON ISITICIBEKO BİBERON ISITICI
    Başta kullanışlı olur mu diye çok düşündüm ama kesinlikle aldığıma değdi. Fiyatı da çok uygun.

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder